Senin, 16 November 2009

Drowned in Fur Elise


Dangling of a life as I'm sitting under a yellow submarine and surrounded by a fleet of octopus
It leaves me a shimmering image of sunlight
that reflects on a diamond window of my childhood's dream
Somebody's speaking through me about how the sky spills the rain to the earth and how the thunder breaks to make my little room merrier
How the ticking of my clock gets slower and deeper
and commands my pillows and blanket to embrace me as the candle light goes dimmer
and the next thing i see...

is your smile that is framed and punished to be in my memory

for Eternity


(Tidak sengaja menemukan tulisan ini di balik lembar soal ujian mata kuliah Elektronika Industri milik saya. Saya ingat dulu pernah menuliskannya dan saya yakin bait pertama terinspirasi oleh The Beatles. Tapi saya lupa sisanya, maknanya, mood-nya, dan dalam keadaan apa saya dulu menulisnya (dilihat dari judulnya, mungkin sambil mendengarkan musik klasik). Mungkin ada cerita di balik ini, mungkin juga tidak. Atau mungkin seperti yang biasa saya lakukan, menulis tanpa tahu maksudnya).

5 komentar:

  1. Elektronika industri ya? bukan RL ?? hehe ;p

    BalasHapus
  2. sial.
    gara2 sekelompok ama kamu sy ga lulus RL!

    BalasHapus
  3. bagus kra.. jadi pingin nangis bacanya.

    BalasHapus
  4. btw,,, sejak kapan kalo komen di blog lo pake moderasi?? gw kayaknya uda komen beberapa kali dah,, haha..

    BalasHapus